Jak zoptymalizować witrynę pod kątem wyszukiwania lokalnego

13 strategii optymalizacji strony internetowej Twojej lokalnej firmy

 Jeśli prowadzisz sklep lub oferujesz usługi w określonym lokalnym obszarze geograficznym, będziesz chciał skoncentrować swoje działania marketingowe na dotarciu do lokalnego ruchu.

 Ponieważ wiele inicjatyw marketingowych ma bardziej globalny charakter, który w ogóle ci nie pomaga, w rzeczywistości istnieje kilka konkretnych rzeczy, które możesz zrobić, aby uzyskać widoczność przed lokalną ludnością, którą chcesz przyciągnąć do swojej firmy.

 Oprócz korzystania z ukierunkowanych reklam na Facebooku i Google Ads, lokalna optymalizacja wyszukiwania może pomóc Twojej firmie znaleźć się w wynikach wyszukiwania, gdy ludzie szukają firmy podobającej się Twojej okolicy.

 Co więc możesz zrobić, aby Twoja witryna uzyskała lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania lokalnego?

 Oto 13 technik, dzięki którym możesz lokalnie poprawić swoje rankingi:

 1) Sporządź listę lokalnych regionów, dla których chcesz uszeregować pozycję: Będzie to obejmowało Twoje miasto, główny obszar metropolitalny, okręg oraz prowincję lub stan. Pomyśl o sąsiednich miastach, które Twoja firma może również obsługiwać oprócz własnych.

 Następnie utwórz dla każdego z nich frazy kluczowe z długim ogonem. Na przykład zamiast optymalizacji pod kątem „inscenizacji domu” można zoptymalizować kilka wyrażeń, w tym: „Inscenizacja domu Yourcityhere”, „Inscenizacja domu Yourmetroregionhere”, „Inscenizacja domu YourCountyhere”, „Inscenizacja domu Yourregionhere” itp.

 2) Dodaj adres firmy w stopce witryny w tekście: To nie tylko podpowiedź, która pokazuje Google, że jesteś lokalną firmą, ale także pokazuje odwiedzającym Twoją witrynę, że są we właściwym miejscu.

 Wskazanie Twojej lokalizacji i obszarów obsługiwanych w Twojej witrynie ma kluczowe znaczenie dla zlokalizowanych firm. Dobrym pomysłem jest także osadzenie dynamicznej mapy Google, aby zapewnić klientom dokładność i łatwość znalezienia Twojej lokalizacji.

 3) Dodaj link do swojej firmy w Mapach Google: sprawdź, czy Twoja firma wyświetla się w Mapach Google, a jeśli nie, dodaj zgłoszenie, aby zostało uwzględnione.

 To nie tylko pomoże klientom znaleźć drogę do Twojego miejsca, ale jest także kolejnym znacznikiem, który informuje Google, gdzie jesteś lokalnie.

 4) Napisz stronę internetową lub wpis na blogu poświęcony każdej lokalnej frazie słowa kluczowego: Używanie słów kluczowych i lokalizacji geograficznych w całej witrynie jest również ważne dla wyszukiwarek, aby mieć na uwadze ich wyniki wyszukiwania.

 Nie jestem wielkim fanem tej techniki, ponieważ może tłoczyć się w Twojej witrynie, ale możesz utworzyć lokalną stronę internetową opartą na frazach kluczowych lub post na blogu dla każdej strony, w tym każdej oferowanej przez Ciebie usługi, aby poprawić rankingi. Jeśli to możliwe, unikaj dodawania tych stron do głównej nawigacji; jednak nadal muszą link do strony głównej witryny, aby uzyskać indeks.

 5) Zoptymalizuj każdą stronę internetową, aby uzyskać dobre miejsce w rankingu dla słowa kluczowego, na które jest kierowane: Umieść frazę kluczową w kilku miejscach w sformułowaniach i kodowaniu stron witryny, w tym:

 - Meta słowa kluczowe i tagi opisu
 - Nazwa pliku lub adres URL strony. Na przykład: best-home-staging-Abbotsford.html
 - Nagłówek strony w znaczniku H1
 - Pod nagłówki strony w obrębie tagów H2 i H3
 - Nazwy plików graficznych używanych na stronie
 - Tekst z hiperłączem zawierający frazę kluczową, najlepiej umieszczony w pierwszym i ostatnim akapicie strony
 - Tag nagłówka za pomocą wyrażenia kluczowego na końcu strony

 6) Regularnie pisz i publikuj nowe treści lokalne: Dodawanie nowych treści do strony internetowej, szczególnie jako posta na blogu, jest ważne dla wszystkich stron internetowych. Uczynienie tej nowej treści opartą na lokalizacji ze słowami kluczowymi czyni ją jeszcze bardziej wartościową.

 Może to być informacja prasowa na temat tego, co robisz w społeczności. Możesz dokonać przeglądu nowej lokalnej usługi lub produktu. Możesz także utworzyć stronę polecanych linków, która udostępnia informacje o innych komplementarnych lokalnych firmach.

 7) Odzyskaj linki na innych stronach lokalnych firm: Zapytaj inne lokalne firmy, czy możesz handlować linkami. Gdy opublikują link lub zalecenie w Twojej witrynie, poprawi to ranking Twojej witryny.

 8) Rób i udostępniaj lokalne zdjęcia: rób zdjęcia swojej firmie robiącej rzeczy w lokalnych miejscach. Nazwij te zdjęcia, publikując je na swojej stronie internetowej lub blogu, z nazwami plików, w tym lokalnymi słowami kluczowymi.

 Gdy ludzie przejdą do Wyszukiwarki zdjęć Google i będą szukać „najlepszego stager home w Abbotsford”, jeśli masz zdjęcie o tej nazwie pliku, Twoje zdjęcie pojawi się na górze.

 9) Odwołaj się do lokalnych punktów orientacyjnych: jeśli znajdujesz się w pobliżu głównych punktów orientacyjnych, odwołaj się do nich na swojej stronie internetowej. Na przykład, jeśli ktoś pisze „sklep z lampkami do sypialni w pobliżu Grand Central Station”, jeśli masz takie odniesienie w swojej witrynie, możesz wyszukiwać tę frazę w wyszukiwarce Google.

 10) Użyj tagów Alt: upewnij się, że wszystkie obrazy użyte w Twojej witrynie mają nazwy plików lokalnych fraz słów kluczowych i tagi alt.

 11) Utwórz mapę XML lub mapę witryny: Ułatwia to Google przeglądanie wszystkich stron Twojej witryny.

 12) Ręcznie prześlij swoją witrynę do lokalnych i niszowych katalogów: Korzystanie z lokalnych katalogów i głównych katalogów z lokalnymi wykazami jest nieocenione, aby znaleźć lokalną firmę.

 Katalogi takie jak Yelp, Foresquare. Moz, Hotfrog i Houzz to świetne miejsca do rozpoczęcia. Utwórz pełny profil i pamiętaj o dodaniu wielu zdjęć.

 13) Korzystanie z witryn z recenzjami: Wykorzystaj moc witryn z recenzjami. Twórz bezpłatne konta firmowe w niektórych dużych witrynach z recenzjami, takich jak Yellow Pages, Insider Pages, Angie's List itp. Zachęcaj zadowolonych klientów i stałych klientów do pisania recenzji na temat Twojej firmy.

 Dobre recenzje mogą przejść długą drogę do klientów i wyszukiwarek

 Po zoptymalizowaniu witryny pod kątem lokalnego SEO dostępne są również inne metody poza witryną, aby poprawić wyniki wyszukiwania lokalnego. Poświęć czas na przejrzenie swojej witryny i dodanie lokalnych słów kluczowych, linków, treści i zdjęć, a będziesz na najlepszej drodze do zdobycia większej liczby lokalnych klientów.

 Aby Twoja strona została znaleziona w wyszukiwarkach i dobrze się w nich zajmowała, wdrożenie standardowych technik SEO, takich jak te wymienione powyżej, jest najważniejsze. Jeśli potrzebujesz swojej witryny, aby lepiej znaleźć się w wyszukiwarkach, wynajęcie witryny i specjalista SEO mogą zapewnić, że wszystkie niezbędne bazy są objęte gwarancją.