Jak klienci mogą Cię odnaleźć?

Gdzie idziesz, kiedy musisz znaleźć prawnika, restaurację lub projektanta wnętrz? W google oczywiście!
Ale ponieważ wiele firm walczy o uwagę wszystkich, jeśli pracujesz w branży usługowej, naprawdę musisz skupić się na optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) jako jednej z głównych strategii marketingowych.
Jednym z głównych elementów SEO jest znalezienie trafnych i ukierunkowanych słów kluczowych, które łączą wyszukiwanie między Twoim idealnym rynkiem docelowym a usługami, które zapewniasz.

 Oto 3 strategie badań słów kluczowych SEO, aby pomóc firmom usługowym rozpocząć:

  1. Zanurz się w swoim biznesie.
 

Nie możesz opracować strategii słów kluczowych SEO dla swojej firmy w oparciu o usługi, dopóki nie zrozumiesz, kto przychodzi na Twoją witrynę i czego szuka.
 Przejdź do swojego konta Google Analytics i wyświetl statystyki, na przykład:
  •          Jakie słowa kluczowe używają ludzie, aby dostać się do Twojej witryny
  •          Które strony pozostawiają / pozostają
  •          Ich położenie geograficzne
Następnie możesz dostosować słowa kluczowe do kierowania (na przykład, dodając nazwy miast do fraz opartych na usługach), zobaczyć, które słowa kluczowe nie są wyświetlane w danych, i utworzyć zawartość, aby poprawić interakcję użytkownika.



 2. Zobacz, co robią konkursy
 

Niezależnie od tego, czy jest to firma działająca od wielu lat i będąca liderem, czy nowsza firma oparta na usługach, potrzebujesz obrazu konkurencyjnego środowiska słów kluczowych.
 

Zobacz, kto przychodzi, kiedy google, czego szukają Twoi klienci. Dowiedz się, kto jeszcze sprzedaje Twoje usługi w określonym miejscu.
 

Zapisz typ treści, jaką udostępniają potencjalnym klientom i jak zoptymalizowana jest ich witryna pod kątem określonych słów kluczowych. Pomoże to zrozumieć, jakich słów kluczowych używają i nie są kierowane.

 3. Skup się na słowach kluczowych z długim ogonem
 

Im bardziej ogólne słowo kluczowe, tym trudniej będzie uszeregować to hasło. Firmy oparte na usługach powinny również badać i używać długich słów kluczowych - tych słów kluczowych, które są bardzo specyficzne dla wszystkiego, co sprzedajesz.
Chociaż mogą one przynieść mniejszy ruch niż wysokie rankingi, krótsze słowa kluczowe, ruch, jaki generują, jest bardzo ukierunkowany.
Może jesteś księgowym podatkowym, który specjalizuje się w powrocie dla osób, które posiadają drugi dom w innym kraju. Albo gospodarz, który pracuje głównie na farmach z trzema sypialniami we wschodniej części miasta. Niezależnie od tego, jaka jest twoja nisza, niech świat się dowie!

 Pierwsze badanie słów kluczowych, a następnie strategia SEO
 

SEO jest koniecznością dla każdej firmy opartej na usługach, niezależnie od tego, czy Twoja firma jest online, czy ma sklep. Wykonaj swoje badania, aby opracować solidną strategię słów kluczowych, która pomoże Ci zdominować lokalne rankingi wyszukiwarek.

 Nie musisz tego robić sam! Dlaczego nie zatrudnić profesjonalnego eksperta od optymalizacji wyszukiwarek? Przeprowadzą badania słów kluczowych i strategię SEO we właściwy sposób, abyś mógł skupić się na budowaniu swojego biznesu na inne sposoby.

 Jakie badania SEO zrobiłeś dla swojej firmy? Podziel się swoimi doświadczeniami w komentarzach!