7 komponentów, które są kluczem do dzisiejszego SEO


Profesjonaliści z branży, od dyrektorów generalnych po stażystów ds. Marketingu, robią za dużo i zbyt mało czasu, aby to zrobić. Z tego powodu jeden z najważniejszych aspektów sukcesu firmy w marketingu, optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) jest często kwestionowany. Kilka lat temu SEO składało się z nieco więcej niż ręczne dodawanie adresu URL witryny do katalogu wyszukiwarki. Dziś zmienił się w potężne koło z wieloma biegami, dzięki czemu może się poruszać.










 Zamiast patrzeć na SEO jako zbyt kłopotliwe, aby skutecznie sobie z tym poradzić i myśleć, że Twoja firma będzie w porządku, ponieważ masz stronę internetową i stronę w sieciach społecznościowych, powinieneś spojrzeć na temat SEO jako bazooki w twojej broni. arsenał marketingowy. Jeśli zostanie to zrobione poprawnie, SEO może - dosłownie - umieścić Twoją firmę w Internecie na czubkach milionów użytkowników na całym świecie. Z drugiej strony, nieefektywne SEO lub jego brak może spowodować, że twoje działania marketingowe w Internecie staną się bardzo szybkie. Mając to na uwadze, mamy siedem kluczowych elementów, które są kluczowe dla dzisiejszego SEO, aby pomóc w wspieraniu i ulepszaniu ogólnych strategii marketingowych:


 1. Treść: jeśli SEO miałoby serce, byłoby treści. Wszechstronna, wciągająca, informacyjna treść, która zapewnia wartość dla Twoich odbiorców, jest podstawą twoich działań SEO. Bez treści lub treści, które nie mają sensu, działania optymalizacyjne są w dużej mierze daremne. Wyszukiwarki, poszukujące wyszukiwarek w nadrzędnych wynikach, szukają szczegółowych treści, które najbardziej odpowiadają potrzebom użytkownika.


 2. Linki zwrotne. Wraz z treścią, linki wsteczne są jednym z trzech głównych czynników w rankingach Google. Dzięki temu możesz dowiedzieć się, jak ważne są one pod względem zapewnienia optymalnej widoczności Twojej obecności online w wynikach wyszukiwania. Wyszukiwarki stają się również bardziej dokładne pod względem tego, skąd pochodzą Twoje linki zwrotne, co oznacza, że ​​powinieneś starać się uzyskać linki do swoich treści z wartościowych, renomowanych i renomowanych źródeł.


 3. Sieci społecznościowe. Niezależnie od tego, czy ci się to podoba, czy nie, Twoja firma potrzebuje aktywnej obecności w sieciach społecznościowych. Wielu konsumentów korzysta obecnie z sieci społecznościowych, tworząc duży procent swoich decyzji zakupowych. Najczęściej robią to, pytając przyjaciół, znajomych i rówieśników, lub czując obecność firmy, aktywność i interakcje z konsumentami w różnych sieciach społecznościowych. Nie wystarczy mieć stronę sieci społecznościowej. Powinieneś także mieć aktywną obecność z wysokim poziomem interakcji z publicznością i społecznością społecznościową.









 


 4. Słowa kluczowe: słowa kluczowe od dawna stanowią ważną część optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych i pozostaną takie w przyszłości. Jednak badania nad słowami kluczowymi ewoluowały w celu uwzględnienia zapytań w języku naturalnym i rozmowach, które wykorzystują bardziej szczegółowe i trafne słowa kluczowe i frazy. Nie można wspomnieć o znaczeniu długookresowych słów kluczowych i kierowania geograficznego, ponieważ im bardziej precyzyjne są wybrane słowa kluczowe, tym lepiej wyszukiwarka będzie w stanie dostarczać treści online użytkownikom, którzy specjalnie ich szukają.

 5. Mobile-First Design: Google ogłosił już, że zapewnia użytkownikom wyniki przyjazne dla urządzeń mobilnych, aż do standardowych wyników. Jeśli to nie wystarczy, aby przekonać Cię, że Twoje treści są zoptymalizowane do przeglądania i używania na urządzeniach mobilnych, ogromna liczba osób korzystających z urządzeń mobilnych powinna je odebrać. Użytkownicy chcą mieć dostęp do natychmiast dostępnych danych, a ponieważ obecnie wiele osób szuka, surfuje po Internecie i dokonuje zakupów, podczas gdy w podróży, projekt urządzeń mobilnych musi być ustawiony, a nie oferowany.


 6. Prędkość ładowania strony: musi to być inny typ, na przykład projekt mobilny. Użytkownicy w podróży zazwyczaj udostępniają stronę internetową trwającą mniej niż trzy sekundy, zanim klikną w celu znalezienia treści dostarczanej na żądanie. Jeśli użytkownicy muszą czekać na twoją treść, faktem jest, że nie będą (poczekaj, to jest tak).


 7. Funkcjonalność. Niesamowicie niszczy krawędź doskonałej zawartości, gdy składniki funkcjonalne lub opcje nie działają zgodnie z przeznaczeniem lub zaprojektowane. Zapewnienie początkowej funkcjonalności wszystkich komponentów Twojej strony internetowej (pasków nawigacyjnych, linków, obrazów lub filmów, formularzy itp.) Oraz okresowego audytu Twojej obecności w Internecie dla zdrowia będzie częścią trwających wysiłków optymalizacji wyszukiwarek. Nie czekaj na spadek liczby kliknięć, konwersji lub sprzedaży