4 podstawowe elementy strategii SEO dla biznesu opartego na usługach


Unikalne elementy potrzebne do usług opartych na biznesie dla właściwego rankingu w wyszukiwarkach.
Podczas gdy duże międzynarodowe firmy stosują strategie SEO w celu przyciągnięcia klientów i klientów z całego świata, mała firma, która zajmuje się wyłącznie klientami w swoim regionie geograficznym, potrzebuje tylko lokalnych liderów.
W tym artykule opisano, co powinieneś mieć w swojej strategii SEO, jeśli jesteś jedną z tych małych firm i starasz się przyciągnąć uwagę lokalnych klientów.

 1. Twoja strona internetowa
Spójrz na swoją stronę i sprawdź, czy możesz określić, gdzie jest Twoja firma i kto ją obsługuje.
Obszar docelowy powinien być zaznaczony głównie na kopii strony głównej, na stronie kontaktowej, a także w stopce. Możesz nawet dołączyć go do nazwy firmy lub adresu URL.
 

Chodzi oczywiście o to, aby upewnić się, że gdy ktoś trafi na twoją stronę w poszukiwaniu tego, co podasz, potwierdzają również, że obsługujesz ich terytorium.
 

Umieść te terminy również w danych META. Jest to ważne w dotarciu do lokalnych klientów, którzy wykonują określone wyszukiwania w obszarze usług miejskich lub biznesowych. Ponadto podczas tworzenia oddzielnych stron dla każdej dostarczanej usługi określ lokalizacje usług w nagłówkach i kopiach.









 2. Google Moja firma
 Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, powinieneś sam założyć konto Gmail, aby móc łatwo logować się do wszystkich aplikacji i produktów Google.


Google Moja Firma to jedno z tych bezpłatnych narzędzi, które utrzymują Twoją firmę w Mapach Google, a jeśli Google zobaczy właściwe sygnały, również pokażesz dobre wyniki w lokalnych rankingach. Wyniki rankingu lokalnego to wyniki, które zobaczysz, gdy Google zda sobie sprawę, że Twoje zapytanie zależy od lokalizacji.

 Spróbuj wpisać „hydraulika obok mnie” w Google, a najprawdopodobniej zobaczysz kilka reklam i kilka zlokalizowanych list, zanim zobaczysz wyniki zwykłego wyszukiwania. Może to być 1-3 reklam lub 3 lub 4 reklamy lokalne w zależności od tego, jak konkurencyjny jest rynek.

 Te lokalne aukcje są cenne dla Twojej firmy, a tworząc i testując Twoją firmę w Google, przynajmniej podjąłeś kroki niezbędne do uzyskania dostępu do tych lokalnych aukcji.

 Gdy masz już konto, wypełnij wszystko, co możesz. Udostępniaj zdjęcia i korzystaj z usługi oraz słów kluczowych miejscowości w opisie i gdziekolwiek widzisz szczerą okazję.

 3. Cytaty lokalne
 Linki lokalne są wtedy, gdy firma jest wymieniona w lokalnych katalogach. Najprawdopodobniej będziesz musiał to zrobić tylko raz, a to jest bardzo proste.

 Po prostu znajdź swoją lokalizację z napisem „katalogi” po. Jest kilka oczywistych, takich jak Yelp, ale możesz znaleźć niszowe katalogi dla swojej okolicy, a także dla swojej usługi.

 Nigdy za nie nie płacisz, ponieważ te płatne katalogi zostały już oznaczone przez Google podczas przeglądania ich witryny. Płacenie za linki lub cytaty zawsze zaszkodzi staraniom rankingowym.

 4. Recenzje
 Jeśli chodzi o lokalnych klientów, recenzje są złote. Są to opinie, którym mogą zaufać inni potencjalni klienci. Żądanie ich od poprzednich klientów jest całkiem normalne; jednak nie są sfałszowane.

 Nie zmuszaj ich do logowania się na swoim koncie Gmail z komputera, aby zostawić opinię, lub Google zobaczy, że wszystkie Twoje opinie pochodzą z tego samego adresu IP, a następnie opinie nie pomogą Twojej pozycji.

 Jest wiele innych rzeczy, które możesz zrobić, ale te 4 punkty mają fundamentalne znaczenie dla każdej lokalnej strategii SEO, a jeśli pracujesz w branży usługowej, będziesz potrzebował ich, aby uzyskać odpowiedni ruch.

 Oczywiście, jeśli chcesz naprawdę zdominować rankingi i upewnić się, że masz wiarygodną strategię, musisz zatrudnić kogoś, kto zapewni profesjonalną optymalizację pod kątem wyszukiwarek. Mogą pójść dalej, a także aktywnie wspierać niezbędne wysiłki, aby Google wiedział, że udostępniasz to, co robisz, gdzie to robisz, podczas gdy tracisz czas na świadczenie usług!

 Daj nam znać, jeśli masz jakieś pytania dotyczące lokalnych strategii SEO w komentarzach poniżej, lub napisz do nas, a my odpowiemy.